Private turer

Som lokale eksperter for Kirkenes-regionen tilbyr vi skreddersydde turer med private guider (engelsk, tysk, norsk) til de mest attraktive severdighetene: for eksempel den russiske grensen, Snowhotel Kirkenes, Grenselandsmuseet, Nordlysjakt, Pasvikdalen, Bugøynes, Grense Jakobselv og andre interessante steder. Du bestemmer hvor mange timer og vi kan gi anbefalinger hvor du skal dra, og skreddersy turen kun for deg.

Vi kjører turene i våre komfortable minibusser. Ingen andre gjester vil bli med, det betyr at vi ikke blander grupper, og ikke bestiller andre gjester på samme avgang. Dette er en fin måte å oppleve vårt vakre område på. Du får en personlig opplevelse med en av våre lokale guider/sjåfører.

Omvisning

Pasvik sightseeing og tur til besøkssenter Øvre Pasvik nasjonalpark – privat tur (KS32)

Omvisning

Sightseeing til Grense Jakobselv og de eldste fjellene i Norge (KS39)