Vårt firma Pasvikturist AS – Booking Kirkenes ble grunnlagt i 1990. Vi tilbyr lokale utflukter hele året og driver bookingkontor og gavebutikk i Kirkenes sentrum. Vi tilbyr også turistkontorservice inkludert gratis kart og generell informasjon om området. Våre lokale ansatte kan hjelpe deg under ditt opphold i Kirkenes.

Personlig – Ærlig – Profesjonell

Kontoret vårt er lokalisert i Kirkenes, Norge, i hovedhandlegaten. Vi gir deg råd for ditt opphold i Kirkenes og du kan bestille alle tilgjengelige aktiviteter hos oss.

Vi er eksperter på lokale utflukter. Våre 4 ansatte snakker norsk, engelsk og tysk. I tillegg jobber 15 erfarne guider med lokalkunnskap for oss. En tur med Booking Kirkenes vil gi deg den mest personlige opplevelsen du kan få i vårt område.

Vår filosofi

Vi vet hvordan vi skal unnslippe – Nøkkelen til vellykket reise er langt på vei innsatsen bak. For å sikre de mest minneverdige opplevelsene for våre gjester, er ingen detaljer uberørt. Derfor har vi bestemt oss for å forbli små, effektive og fokuserte. Utforsking er hva du gjør det til, men du trenger en profesjonell hånd for å få det til.

Vi jobber kontinuerlig med forbedringer innen miljø og sikkerhet. For oss er ikke dette bare tomme ord. Det er derfor vi er det Økofyrtårn sertifisert.

Vi har nå det synlige beviset på at vi tar vår del av ansvaret og tar konkrete bærekraftstiltak. Vi samarbeider tett med lokale leverandører og små familiebedrifter.
Våre ansatte er i langtidsstillinger og har bodd her i mange år. Pasvikturist eies 100% lokalt.

Hvor finner du oss?

Vår butikk og bookingkontor ligger i hovedhandlegaten, Dr Wesselsgate 15B i Kirkenes. Vi selger et utvalg av lokale produkter i gavebutikken vår som smykker, glasskunst og mer. Du kan bestille en lokale utflukter og våre ansatte nå området virkelig godt og kan hjelpe deg med ditt opphold.

Vårt personale

Monika Raab er både eier og sjelen i selskapet og har jobbet for Booking Kirkenes de siste 15 årene. Hun flyttet til Kirkenes i 2001 og har jobbet i reiselivsbransjen de siste 25 årene. Hun er Geograf med mastergrad og brenner for lokal stedsutvikling. Monika har ansvar for tilbud, salg og oppfølging av grupper eller enkeltkunder. Hun er også «ute i felten» og er da guide for våre tyske gjester, men også for norske og engelske gjester. Monika er opprinnelig tysker, men har sine røtter i Kirkenes nå. Trenger du gode ideer til oppholdet i Norden, ta kontakt med Monika.
monika@bookingkirkenes.no
mobil: +47 415 44 346

Odd-Johnny Andersen er en utmerket lokal guide. Han er født i Kirkenes og har bodd her nesten hele livet. Han kan fortelle mye mer enn det du finner i guidebøkene dine. I tillegg er han en sjåfør og en allround-mann som kan fikse det meste. Du vil mest sannsynlig møte ham når du bestiller reise hos oss.

Lise-Lotte Olsen er økonomisjef i selskapet. Hun driver også gavebutikken vår og du vil mest sannsynlig møte henne bak disken når du besøker butikken vår. Hun gjør også annet kontorarbeid og er ansvarlig for vårt Økofyrtårnsertifikat og sikkerhet.
liselotte@bookingkirkenes.no

Guider og sjåfører: i tillegg til våre ansatte leier vi inn lokale guider og sjåfører ved behov. Uansett har alle våre ansatte lang fartstid innen reiseliv og alle har en sterk lokal tilknytning.

nb_NONorwegian