Privat taxitransport (2-3 personer)

Minivan Mercedes med høy komfort (maks 8 personer)

Charterbuss opp til 50 seter

Private turer med minivan og sjåfør/guide

Private rundturer i Kirkenes med lokal guide/sjåfør (Språk: engelsk, norsk, tysk) i vår nye minivan (maks 8 personer)
Ingen andre gjester.

Turforslag: Kirkenes sightseeing, russisk grense, Visit Snowhotel, Nordlysturer, Visit Pasvikdalen og Besøkssenteret for nasjonalparken. Vi har mange ideer for besøket ditt

PRISER frem til 30.11.2024*:
Startpris 2 timer: 4200 NOK for 1-8 personer
etter 2 timer: 1200 kr pr påbegynt time (1-8 personer)

*prisen inkluderer lokal guide/sjåfør (språk: norsk, engelsk eller tysk) og transport i Mercedes minivan.
Henting på Kirkenes, Kirkenes lufthavn, Hurtigrutekaia og Snowhotel er inkludert. Prisene er beregnet med start- og sluttsted i Kirkenes/Kirkenes lufthavn mellom 8.00 og 23.00

mer info og booking: https://www.bookingkirkenes.no/produkt/private-tours-with-local-guide/

A boy posing in the front of the Kirkenes Høybuktmoen Airport

Overføringer fra/til Finland

Alle overføringer må bestilles på e-post på forhånd, min. 2 uker før avreisedato.

PRISER:

Daglig planlagt transport fra/til Finland

Private transfers fra/til Finland

For bestilling vennligst send oss en e-post med

• Reisedato
• Antall reisende
• Privat overføring eller planlagt overføring
• Navnet ditt
• Mobilnummeret ditt
• Hentepunkt (hvilket hotell) og tidspunkt
• Avleveringssted (hotell)

Du vil motta en bekreftelse fra oss til din e-post, inkludert en betalingslenke.
Den bestilte tjenesten må bestilles og betales på forhånd.

For kanselleringsvilkår, sjekk her: https://www.bookingkirkenes.no/about-us/general-terms/

BESTILLINGS-epost: info@bookingkirkenes.no