Vi tilbyr turer i hele Finnmark (fra Kirkenes i øst til Alta i vest) for grupper fra minimum 10 personer.

Alle våre turer starter i Kirkenes og hit kan du reise enten med fly (SAS, Norwegian, Widerøe) eller Hurtigruta. Turen kan enten ende i Kirkenes eller Alta. Vi stiller med minibuss / stor buss og sjåfør + guide.
Varigheten kan forlenges fra 3 eller flere dager, opptil 1-2 uker.
Kontakt oss så hjelper vi deg med å skreddersy en pakke.
Her er noen forslag:

RUNDTUR 1: Fra Pasvik til Barentshavet – Sør og Nord Varanger
Her får du oppleve et stort mangfold av landskap og natur. Fra Pasvik med sin frodige sibirske taigaskog ut til Barentshavet.
Kirkenes – Pasvikdalen – Bugøynes – Ekkerøy – Vardø – Hamningberg – Kirkenes

RUNDTUR 2: Østfinnmarksrunden
Et majestetisk landskap venter på deg. Her vil du oppleve åpent hav med all sin kraft, samtidig som området har utrolig mye spennende historie og krigsminner.
Kirkenes – Kongsfjord – Berlevåg – Båtsfjord – Kirkenes

RUNDTUR 3: Finnmark Innlandet
Vi tar en rundtur i Indre Finnmark med den spennende samiske kulturen. Samtidig får du oppleve den storslåtte Finnmarksvidda og den store Porsangerfjorden.
Kirkenes – Tana – Karasjok – Lakselv – Ifjordfjell – Kirkenes
Interessert? Ta kontakt så sender vi et tilbud
info@bookingkirkenes.no