Lokal guiding

Trenger du en lokal guide for gruppen din? Eller en privat tur med en av våre guider? Vi bruker kun lokale guider som har bodd her lenge. De krydrer alltid turen med egne opplevelser og de tilbyr stor kunnskap om området vårt. Du får informasjon om historie, klima, livsstil i Nord og mye mer.

En tur med en lokal guide gjør hele forskjellen.

For prisliste og booking mail til: info@bookingkirkenes.no

Private turer med minibuss og sjåfør/guide

Tilgjengelig hele året mellom 08.00 – 23.00
Varighet: 2 – 9 timer
for 1-12 personer (for større grupper vennligst send oss en e-post)

Bestill en minibuss og lokal guide/sjåfør for en privat tur. Du bestemmer hvor mange timer og vi kan gi anbefalinger hvor du skal dra, og skreddersy turen kun for deg. Ingen andre gjester vil bli med, det betyr at vi ikke blander grupper, og ikke bestiller andre gjester på samme avgang. Dette er en trygg måte å oppleve vårt vakre område på. Du får en personlig opplevelse med en av våre lokale guider/sjåfører.
Omvisning i våre nye og komfortable minibusser. Vi kan bruke tilhengeren vår til bagasjen din.

Vi tilbyr turer til ulike steder i kommunen og i Finnmark.
Våre guider snakker norsk, engelsk eller tysk og er alle lokale eksperter.

Turforslag: Kirkenes sightseeing, russiske grense, Visit Snowhotel, Nordlysturer, turer til Pasvikdalen og Besøkssenteret for nasjonalparken. Vi har mange ideer for besøket ditt!

PRISER frem til 30.11.2022*:
Startpris 2 timer: 3800 kr for 1-6 personer, 4800 kr for 7-12 personer
etter 2 timer: 1000 kr pr påbegynt time (1-12 personer)

*prisen inkluderer lokal guide/sjåfør (språk: norsk, engelsk eller tysk) og transport i Mercedes Sprinter minibuss
Henting på Kirkenes, Kirkenes lufthavn, Hurtigrutekaia og Snowhotel er inkludert. Prisene er beregnet med start- og sluttsted i Kirkenes/Kirkenes lufthavn mellom 8.00 og 23.00

Mer informasjon: https://www.bookingkirkenes.no/produkt/private-tours-with-local-guide/

For turforslag og priser: mail til info@bookingkirkenes.no